Wednesday, December 24, 2014

Musafir Di Aidilfitri

[Ye. Aku tau ni baru Rabiulawal]

Huyeah! akhirnya aku dh jumpa target dh nk wat pe tahun depan. adalah ini aku declare bahawa azam Siti Syuhada tahun depan adalah bercuti tiga kali setahun! weeeehuuuuuuu~~ now everyone can fly ma so aku kenalah berkerja dengan lebih gigih sambil berjimat cermat mengumpul duit demi mencapai impian ohsem itu. Apakah tempat menjadi idaman kalbu? Muehehehe. Swonok nye la hai kalo bab berangan ni. 

First- Greece!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
Cantiknya Subhanallah. Ada both things yang aku cari kalo berjalan- history n scenery. oh-so-ohsem



Second- Macau 
 bnda wajib aku nak wat- bungee jumping. wishlist. kena buat at least sekali dlm hidup.  InsyaAllah. 

Third- Japan, preferably Osaka
 

Fourth- Korea. 
Nape Japan dulu baru Korea? Sbb aku jatuh cinta dgn Arashi dulu baru BigBang. Hihu 
 


 naaahh.. niat sbnr nk p korea nk amik gambar ngan standee Baekhyun n Kai je. Kyungsoo pun boleh lah. Chanyeol pun. Hanbin skali. Kalo ada Jiyong pun xpe. Muehehehe.


Jadinya- marilah kita berkerja bersungguh2 bagi memenuhi nafsu berjalan ni. Wooot wooooott. Bye guys. Selamat bercuti. dah hujung2 tahun ni, smngt keje tu mcm teratai layu di tasik madu pula. 

btw doakan aku lepas interview n9. cuak nih! 

No comments:

Post a Comment

senyum <3